No hei ! Löytyykö teiltä Jussi Björlingin esittämänä Adolphe Adamin säveltämä joululaulu Oi jouluyö. Jussi levytti kappaleen aikanaan ruotsiksi O Heliga Natt.

Posted

No hei !
Löytyykö teiltä Jussi Björlingin esittämänä Adolphe Adamin säveltämä joululaulu Oi jouluyö. Jussi levytti kappaleen aikanaan ruotsiksi O Heliga Natt.

Answer

Answered
Last updated

Jussi Björling esittää kyseisen joululaulun O helga natt cd-levyllä En klassisk jul. Levy on tälläkin hetkellä saatavilla Kauniaisten kirjastosta. Helsingin, Espoon, Vantaan sekä Kauniaisten kirjastoilla on yhteinen rekisteri joten Helsingin kirjastokortti kelpaa Kauniaisissa. Suosittelen soittoa Kauniaisten kirjastoon, p. 505 6401. Voitte pyytää heitä lähettämään levyn johonkin Helsingin kirjastoon, jos niin haluatte.

1 votes
Was this answer helpful?
 
Do you want to leave a new question? Post your question here.

Add new comment

Basic HTML without CKEditor

  • Allowed HTML tags: <i> <b> <s>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.