Posted
Miten pitäisi taivuttaa verbiä kyntää yksikön ensimmäisessä persoonassa imperfektimuodossa? Siis: Eilen minä kynnin/kynsin peltoa.
Answer
Kotimaisten kielten keskuksen kielitoimiston mukaan oikea taivutusmuoto on kynnin.
Do you want to leave a new question? Post your question here.
Kommentit
Lähdeviite unohtui. Se on varmaankin
Add new comment