Posted
Minä vuonna jääkiekon SM-tasolla lopetettiin puoltenvaihto 3. erän puolessa välissä.
Answer
Mainittu uudistus tapahtui SM-liigan toisella kaudella, eli 1976-77.
Lähde : Mennander, Ari : Liigatähdet : jääkiekon SM-liiga 30 vuotta 1975-2005.
Do you want to leave a new question? Post your question here.
Add new comment