Luottokorttimaksusta voi tehdä reklamaation, jos myyjä ei pysty toimittamaan tuotetta tai palvelua, josta asiakas on maksanut, eikä palauta rahoja. Tällaisessa…

Posted

Luottokorttimaksusta voi tehdä reklamaation, jos myyjä ei pysty toimittamaan tuotetta tai palvelua, josta asiakas on maksanut, eikä palauta rahoja.
Tällaisessa tapauksessa asikas saa korvauksen pankin/luottokunnan kautta, mutta mitä tapahtuu myyjälle? Saako myyjä sakkoa tai muuta sanktiota vai selviääkö ilman seuraamuksia?

Answer

Answered

Valitettavasti tähän meillä ei ole antaa vastausta, mutta Finanssivalvonnalla voisi olla. Tässä yhteystiedot https://www.finanssivalvonta.fi/finanssivalvonta/yhteystiedot/

Kilpailu- ja kuluttajavirastosta mahdollisesti osataan myös vastata, yhteystiedot https://www.kkv.fi/yhteystiedot/

0 votes
Was this answer helpful?
 
Do you want to leave a new question? Post your question here.

Add new comment

Basic HTML without CKEditor

  • Allowed HTML tags: <i> <b> <s>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.