Onko teillä chat-palvelu? Yritin löytää mutta en onnistunut siinä. Siis vielä sellainen kysymys, kun kirjaudun ja sivullani lukee: Varaus 1/4 tarkoittaako se,…

Posted

Hei, onko teillä chat-palvelu? Yritin löytää mutta en onnistunut siinä. Siis vielä sellainen kysymys, kun kirjaudun ja sivullani lukee: Varaus 1/4 tarkoittaako se, että minun pitää vielä odottaa että tulee vaikka 0/4 vai tarkoittaako varaus 1/4 että kirja odottaa jo minua kirjastossa? Kiitos!

Answer

Answered

Helmet-kirjastoilla on chat-palvelu. Chat-vastaaja on valmiina palvelemaan, kun Helmet-palvelusivuston oikeasta alalaidasta pompahtaa chat-ikkuna.

Jos varauksesi kohdalla lukee 1/4, se tarkoittaa, että olet ensimmäisenä jonossa samaan seuraavaksi palautuvan teoksen. Numero neljä tarkoittaa tässä tapauksessa, että teoksesta on neljä varausta. Siihen, kuinka pian saat varauksesi, vaikuttaa se, miten monta kappaletta (nidettä) kyseistä teosta on kokoelmissa.

http://www.helmet.fi/fi-FI

0 votes
Was this answer helpful?
 
Do you want to leave a new question? Post your question here.

Add new comment

Basic HTML without CKEditor

  • Allowed HTML tags: <i> <b> <s>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.