Latest comments
| Comments | Posted |
|---|---|
| Euroopassakin on häilyviä eroja murteen ja kielen välillä. | |
| Tv-kuuluttaja ja toimittaja Teija Sopanen. Hänellä oli onnellinen sotalapsikokemus, ja hän yllättyi että kaikilla ei… | |
| Kyseisissä tiloissa Vaasanhallin yläkerrassa toimi alkujaan Turkisvarasto, jonka liiketoiminnan Kappa-Halli Oy osti 70-luvun… | |
| Suomeksi venäjän kovah translitteroidaan lisäämättä k-kirjainta. Englannin kielessä se lisätään, ja se aiheuttaa aika paljon… | |
| Suomennos on kuunneltavissa Yle Areenassa. | |
| Finlandia- tai August-kirjallisuuspalkintoja vastaava ranskalainen Goncourt-palkinto noteerataan kouluissakin. "Lukiolaisten… | |
| Sirkka-pappi Muistoja kappalainen Ilpo Sirkan Ylistaro-vuosilta 1959-1960 Tekijä: Päivi Sirkka https://finna.fi/Record/eepos… | |
| Olipa kiinnostava juttu! Entäs se rimpsu, jonka avulla kuulemma ainakin amerikkalaiset medisiinarit opiskelevat ihmisen… | |
| Varastokirjaston Kontentti-tietokannan mukaan Martti Tuure on julkaissut Parnassossa vain kaksi kertaa: - Istun kuistilla… | |
| Oisko tarkempaa tietoa? Kiinnostaa vietävästi! Kiitos. | |
| Nyylä, ennen lasten peli, neliöt ensin iso, sitten sisälle seuraava ja vielä kaksi kertaa, suoraviivoihin(4). 2 pelaajaa, no… | |
| Nimenomaan luin sen jostain runoteoksesta, -70-luvulla. Jarkko Laine? Risto Rasa? | |
| Ilmestynyt italiaksi https://www.booky.fi/tuote/ida_turpeinen/l_ultima_sirena/9788854530652 https://akateeminenwebshop.com/… | |
| Ongelma taitaakin olla se, että kun jotain poistetaan, niin siitä ei jää jäljelle mitään, mistä voisi päätellä miksi… | |
| Muitakin kommentteja ja jopa viestiketjuja on poistettu aiheettomasti. Niitä vaan tuntuu katoavan silloin tällöin, mutta… | |
| En ole löytänyt kysymyslomakkeesta kohtaa, jossa voisin valita jonkin mieleisen vastaajakirjaston; ainoana poikkeuksena ehkä… | |
| Kaikki toimitukseen tulevat kiitokset lähetetään edelleen vastaajille. Vastaajakirjastot eivät halua, että kysymyksiä… | |
| Olen pyrkinyt laatimaan tyhjentävän luettelon suomen nykyisen yleiskielen johtimista. Tässä on kuitenkin paljon… | |
| Kiitos tiedosta!! | |
| Samaa mieltä: kunnanlääkäri-aiheisessa kommentissasi ei ollut mitään sensuroitavaa. Minun kommenttini samassa ketjussa sai… |